Sider

30.9.13

rastloesheden
hviler sig koerer paa skateboard i gaderne hvor politiet tager imod bestikkelse i stedet for at udskrive boeder jeg har kun hverdage der findes ikke weekend eller ferie men hverdagene er gode og det er dage siden det har regnet de oever floejtespil i lejligheden det er lidt larmende mandefloejten har to huller kvindefloejten har fem i gaar blaeste jeg ogsaa i en floejte i cirkusset. Det er godt at vaere klovn for tiden de har meget at lave vennerne opfoerer et stykke om genbrug foran markedet loerdag aften var vi ved slottet det er ikke et rigtigt slot bare et lille udflugtsslot ikke som der er slotte i Europa her kommer de rige for at hvad ved jeg feste og vaere rige sammen vi koerer dertil paa motorcyklen indaander alt for meget udstoedningsgas maa finde ninjamasken fra Kathmandu det bliver moerkt der er to klovne paa stylter og jeg er ikke laengere den hoejeste alle fire danser rundt med flammerne jeg fotograferer der er fyrvaerkeri og det er superkoldt at koere tilbage til byen ad syveren vi varmer vin og hoerer musik. I gaar gik vi til Monserate den hvide kirke der ligger hoejt over byen det er som om alle bogotanerne tager dertil om soendagen vi spiste en masse is det var noget af en trappetur og sikke en udsigt monsterbogota der var engang en mand der gik med bind for oejnene fra Monserate til statuen paa den anden top.