Sider

28.9.13

og nu over en måned i Colombia
og over en måned siden jeg har fået skrevet her men jeg er stadig i Bogota for tre ugers tid siden flyttede jeg fra hotellet hen til en ven og her bor jeg nu en lille lejlighed i et lidt skummelt kvarter lige ved gaden med alle motorcykelmekanikerne der er noget rart over at have et hjem lave mad og vaske op. En lørdag var jeg med til at opføre et skuespil det var en tekst af Gabriel Garcia Marquez og jeg opførte min del på dansk de andre talte spansk italiensk og engelsk der var en masse nysgerrige børn der syntes mit sprog var meget mærkeligt og det bliver mærkeligere og mærkeligere nu hvor jeg slet ikke taler det men jeg bliver bedre og bedre til spansk. Der sker meget i Bogota har været til jazzkoncerter og en danseforestilling, går rundt i de helt almindelige gader langt væk fra turisterne der bliver kigget en del efter mig men har stadig kun mødt gode og rare mennesker her er masser af parker en botanisk have jeg er så småt ved at lære at jonglere det er gøglere og klovne jeg bruger min tid sammen med. Og så har jeg heldigvis også haft mulighed for at komme ud af byen ud i bjergene med udflugter til små floder vandfald søer og lange gåture markeder og alle mulige ukendte frugter.