Sider

21.8.13

Hollywood
og alle de der drømmende mennesker.. Jeg havde ikke de store forventinger til LA det var bare en by der kom med i købet på grund af flybilleterne men nu er jeg glad for at jeg tog hertil og i dag er sidste dag flyver i aften først til Fort Lauderdale og så til Bogota. En stjerne har jeg taget billede af - The Doors og kørte også forbi Whisky a go go i går på vej til og fra The Getty Center men opdagede det først på vej tilbage der på Getty så jeg blandt andet fotos af Hiroshi Hamaya (japansk - natur og mennesker) og Ed Ruscha (Twentysix Gasoline Stations, Some Los Angeles Apartments, Every Building on the Sunset Strip) og haven og duften af blomster og blå himmel over LA. Tæt på er Chuck Norris og Tom Hanks og man kan komme på tur rundt og se stjernernes huse eller paladser eller hvad de nu bor i og så kan man drømme om at være dem eller i det mindste være som dem eller det er sådan jeg tror det er og jeg er bare glad for at jeg overhovedet ikke har filmdrømme.